The ONE collection by Oriflame – choose to be the perfect ONE

Hello again!

„The Secret” really works for me!

Lunga vreme a trecut de la uita colaborare ca si blogger cu Oriflame, desi am ramas fidela produselor lor, am fost cam delasatoare in a scrie review-uri cum obisnuiam sa fac. Image Am remarcat pe blogul lui Miu Miu(found her here)  noua „provocare” propusa de echipa celor de Oriflame.Interesandu-ma si facand mici sapaturi am aflat despre noua colectie nu demult aparuta la noi, The ONE.

Noua gama de produse promite obtinerea look-ului perfect la care toate visam, nu-i asa? Unde mai pui ca imaginea colectiei este Andreea Raica care mereu atrage prin imaginea sa mereu atat de rafinata si look-ul perfect, parca asa s-ar trezi dimineata, uite ca acum putem arata toate ca ea cu ajutorul trucurilor folosite de ea.

Da, imi doresc sa testez produsele noii colectii, cine nu si-ar dori? Sincer nu sunt fana infocata a cosmeticelor in exces, iar acesta gama imi da sentimentul ca pot obtine un look curat, rafinat si sofisticat in acelasi timp cu nu prea mult efort. Astept cu nerabdare sa va impartasesc impresiile despre aceasta colectie si sa va arat look-urile ce le voi optine cu ajutorul lor.

Inca mai aveti timp sa va inscrieti pana pe 28 aprilie la 23:59 daca aveti un blog si doriti si voi, la fel ca mine, sa faceti parte din The ONE Collective. Daca nu aveti un blog, nu disperati, le gasiti aici .

Lasă un răspuns

