Impresii de weekend

Deja e sambata seara si ma gandesc cu groaza si totusi speranta la ziua de luni in care ma voi intoarce inapoi la facultate. Adevarul este ca am simtit nevoia sa alerg dupa autobuz dimineata si adrenalina zilnica, atunci tanjeam dupa putina liniste, acum simt din nou nevoia de putina actiune.

Una peste alta, s-a dat startul la europarlamentare, peste tot la tv acesta era subiectul principal, parca nu mai poti sa mergi linistit pe strada fara sa fii asaltat de afise electorale. Suntem asaltati de  promisiune si discursuri pompoane ca mai apoi toti sa-si uite promisiunele si motivele pentru care au fost cu adevarat alesi, caci, sa fim sinceri, marea majoritate a populatiei Romaniei nu are minimul de cultura politica si voteaza dupa promisiuni.

Astazi am revazut uImagen film care a cam ramas in uitare de ceva timp, The secret. L-am mai vazut in trecut, am citit si cartea, insa revederea lui mi-a dat u
n imbold sa ma mobilizez din starea de moleseala in care ma aflat. Sincer, cred ca de asta va si scriu acum, caci in ultimul timp nu prea m-am simtit in stare de nimic, dar acum incerc sa ma mobilizez si sa fac lucruri care sa conteze macar putin, sa simt ca nu alearga timpul pe langa mine. Va recomand sa-l vedeti sau sa-l revedeti, daca e cazul, mie mi-a dat o stare de bine si parca moleculele corpului meu au inceput sa vibreze din noi, merita incercat.

Va pup si va urez o seara frumoasa!

Lasă un răspuns

